Terminal de consulta web

A CRM system by itself isn’t enough! The effect of marketing capabilities and innovation orientation on CRM performance

A CRM system by itself isn’t enough! The effect of marketing capabilities and innovation orientation on CRM performance

Cíntia Cristina Silva de Araújo, Cristiane Drebes Pedron, Dirceu da Silva, Winnie Ng Picoto

ARTIGO

Inglês

[Um sistema CRM por si só não é suficiente! O efeito das capacidades de marketing e da orientação para a inovação no desempenho do CRM]

[Un sistema crm por sí solo no es suficiente! El efecto de las capacidades de marketing y la orientación a la innovación en el rendimiento de CRM]

Abstract: This research aims to advance the studies on the effect of Customer Relationship Management (CRM) systems and practices to capture and apply customer information on the perceived performance of customer relationship management and innovation-oriented culture. In addition, this paper aims... Ver mais
Resumo: Esta pesquisa tem como objetivo avançar nos estudos sobre o efeito dos sistemas e práticas de Gestão de Relacionamento com o Cliente (CRM) na captura e aplicação de informações do cliente no desempenho percebido da gestão de relacionamento com o cliente e na cultura orientada para a... Ver mais
Resumen: Esta investigación tiene como objetivo avanzar en los estudios sobre el efecto de los sistemas y prácticas de Gestión de Relaciones con el Cliente (CRM) en la captura y aplicación de información del cliente en el desempeño percibido de la gestión de relaciones con el cliente y la cultura... Ver mais

Aberto

A CRM system by itself isn’t enough! The effect of marketing capabilities and innovation orientation on CRM performance

Cíntia Cristina Silva de Araújo, Cristiane Drebes Pedron, Dirceu da Silva, Winnie Ng Picoto

										

A CRM system by itself isn’t enough! The effect of marketing capabilities and innovation orientation on CRM performance

Cíntia Cristina Silva de Araújo, Cristiane Drebes Pedron, Dirceu da Silva, Winnie Ng Picoto

    Fontes

    Revista Gestão & Tecnologia

    v. 23, n. 3, p.32-61, 2023