An optimal algorithm for 3D triangle mesh slicing
Rodrigo Minetto, Neri Volpato, Jorge Stolfi, Rodrigo M. M. H. Gregori, Murilo V. G. da Silva
ARTIGO
Inglês
We describe an algorithm for slicing an unstructured triangular mesh model by a series of parallel planes. We prove that the algorithm is asymptotically optimal: its time complexity is O(n logk + k + m) for irregularly spaced slicing planes, where n is th
CONSELHO NACIONAL DE DESENVOLVIMENTO CIENTÍFICO E TECNOLÓGICO - CNPQ
444789/2014-6
FUNDAÇÃO ARAUCÁRIA DE APOIO AO DESENVOLVIMENTO CIENTÍFICO E TECNOLÓGICO DO ESTADO DO PARANÁ - FA
fechado
An optimal algorithm for 3D triangle mesh slicing
Rodrigo Minetto, Neri Volpato, Jorge Stolfi, Rodrigo M. M. H. Gregori, Murilo V. G. da Silva
An optimal algorithm for 3D triangle mesh slicing
Rodrigo Minetto, Neri Volpato, Jorge Stolfi, Rodrigo M. M. H. Gregori, Murilo V. G. da Silva
Fontes
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Computer-aided design (Fonte avulsa) |